torsdag 21 oktober 2010

Damdidam..

Hallå bloggen, det var längesedan. Blev precis påminnd av Kristoffers syster att jag hade en blogg så jag tänkte att det var kanske på tiden att skriva lite.

Imorse steg jag ur sängen kl 6.30 för att sätta deg till franskbrödsbullar. Gruppen min skulle ha lite pluggefrukost klockan 9 där vi skulle kolla på en film som vi ska analysera nästa vecka. Snacka om lagom soft början på dagen. bakade i alla fall ca. 20 bullar som vi sju i gruppen mumsade på till frukost hemma hos Jennie. När filmen, som för övrigt var Juno, var slut så begav vi oss till skolan. Efter två långsamma timmar med Björg åkte vi hem igen. Nu sitter jag här i soffan med datorn i knäet och börjar bli lite allmänt hungrig. Kanske dags att gå ut i köket och börja laga lite mat. Idag blir det ris, en köttabit och örtsås. Så avancerat det kan bli ;)

Over and out.

Inga kommentarer: