tisdag 5 juli 2011

Vardagen infinner sig.

Jaha, nu var det ett tag sen jag skrev här. Vi har nu varit hemma sen i fredags eftermiddag och det har väl gått ganska bra måste jag säga. Det är mest nätterna som är lite jobbiga då Ellie inte riktigt vill sova som hennes mamma och pappa vill. Imorgon blir vår lilla tös en hel vecka gammal. Dagarna går snabbt och man hinner inte med så mycket mer än att ta hand om Ellie och vila lite mellan varven. Jag har dock hunnit med att diska idag.

Livet som småbarnsförälder har varit, och är, en enorm omställning. Allting är nytt och det är mycket som ska klaffa. Men Ellie gör så det är värt allt arbete. Hon är den finaste dotter jag någonsin kunnat önska mig. Och Kristoffer är helt underbar, han stöttar mig och berättar hur duktigt jag är. Under förlossningen var han också helt underbar, hade verkligen inte klarat det utan honom. Du är min klippa älskling!

Här är ett par bilder till på Ellie.



2 kommentarer:

Linda sa...

Sötaste flickan! <3. Tiden går fort när man njuter för fullt! Ses snart! Faster Linda

Anonym sa...

Idag är det onsdag och du blir en vecka , grattis Ellie kram mormor. Ni är jättefina föräldrar.