måndag 14 maj 2012

Måndag.

Jaha, idag har jag varit nere en snabbvisit på skolan. Det stog handledning på schemat. Paulina och jag fick bra respons så det är bara till att köra på. För er som inte vet så ska vi börja skriva vårt examensarbete nu innan sommaren. Så under de nästkommande tre veckorna kommer jag ha FULLT upp. Så bli inte förvånade om jag är lite halvt okontaktbar. Just nu längtar jag bara så sjukt mycket till sommaren då jag bara ska vara hemma med min lilla gullunge och njuta! Njuta av min sista mammaledighet för den här gången. För sen till hösten så väntas dagis (förhoppningsvis) för Ellie och mer examensarbetesskrivande för mig. Jaja, den tiden den sorgen. Tvättmaskinerna går varma här på Gjörloffsgatan. Både vinterjackor och lakas ska tvättas. Och snart är det dags att börja med maten men jag ver inte riktigt vad vi ska äta. Ingen av oss kommer på nått bra. Hehe. Måste också berätta att efter att jag käkat den mörka chokladen så jag jag blivit kär. Kär i mörk choklad. Så har ni något tips på en underbar choklad så tar jag gärna emot det! Nä, nu får jag gå ut i köket och sticka huvudet i frysen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Har du blivit vuxen nu och äter mörk choklad, då är det bara kaffe och rödvin kvar :) / Mamsen