onsdag 6 juni 2012

Nationaldagen.

Förmiddagen spenderades hemma hos Paulina där vi skrev klart den reviderade upplagan av vår projektskiss. Vi blev klara och skickade in den efter lunch. Så nu har jag officiellt sommarlov! Så himla skönt. Som jag och Ellie ska mysa och bara umgås, leka och busa hela sommaren. En del besök på öppna förskolan blir det också. Och så hoppas jag på en massa playdates med andra "små bebisar". Nu i eftermiddag har vi bara varit hemma och tagit det lungt. Vi hann med en tur till coop också. Mat behävde vi! Vi åt sill och nypotatis till kvällsmat. Mumma! Ikväll är det säsongens sista Greys Anatomy, buhu. Jag har redan blandat dippan som jag ska äta tillsammans med morötter och gurka. Måste ju tröstäta lite när det är sista avsnittet. Ha en bra kväll allihopa. Nu ska jag plocka ögonbrynen och måla naglarna. Sen ska jag hoppa ner i soffan hos världens underbaraste man!

Inga kommentarer: