lördag 15 september 2012

Uppdatering.

Det var längesen jag skrev här insåg jag! Men det är väl för jag varken har tid eller ork, hehe. Livet rullar på av bara farten. Kristoffer jobbar på. Jag både jobbar (nästan halvtid) och pluggar (hetid), skriver jag och examensarbete just nu. Så jag har och göra om man säger så! Och lillsnäckan går på dagis. Hon trivs jättebra. Pedagogerna säger att hon äter jättebra, sover jättebra, och hänger med på alla rutiner och allt. Så vi är mer än nöjda. ----------------------------------------------- Idag har vi varit på babysim, det går sådär. Ellie har verkligen kommit ifrån sin vattenvana över sommaren. Men vi jobbar på det. Inte ge upp! Några dyk blev det trots allt. ------------------------------------------------ Måste berätta att idag gick Ellie på pottan för första gången. Hon har suttit på den innan men då har det inte kommit något. Idag blev det i alla fall nummer 2. Har nog alltid varit så glad över att se bajs förut! Haha! ----------------------------------------------- Imorgon fyller vår kära vän Martin Rolf år. Ska hem till dem imorgon eftermiddag och bara ta det lugnt, låta ungarna leka, och äta god middag. Tårta till Martin har jag fixat idag. Hoppas han tycker den är god. --------------------------------------------- Nu ska nog jag och älskling se en film! ----------------------------------------------- Pusshaj. ---------------------------------------------- Ps. HATAR att blogger.com pressar ihop inläggen fast man hoppar ner en rad mellan varje stycke!!!!

Inga kommentarer: