torsdag 4 augusti 2011

Torsdag?

Jahapp, vad ska jag skriva här då? Vet inte riktigt men jag kände att det var dags för ett blogginlägg, hehe. Dagarna går, det är nästan så att man inte vet vad det är för dag när man vaknar. Om andra halvan i sängen är tom så vet jag i alla fall att det är vardag, hehe. Nä, så illa är det väl inte riktigt men dagarna flyter samman lite i alla fall. Inatt har Ellie sovit jättebra, men det är nog med tanke på att hon endast sov kanske 4x5 minuter igår under dagen. Hon deckade klockan halv 10 igårkväll och sov ända till klockan halv 11 idag med undantag för 2 eller 3 matpauser (jag kommer inte riktigt ihåg). I eftermiddag ska jag en runda till barnmorskan och sen ikväll ska Ellie vara hos mormor och morfar under tiden Kristoffer och jag går på HIF-match. Ska bli skönt att komma iväg bara vi två. Hur mycket jag än älskar Ellie måste jag medge att ett spädbarn är ganska krävande. Det är tur att det finns folk som mer än gärna passar henne ett par timmar. :)

Just nu sitter min lilla prinsessa i sin babysitter och sprallar med benen. Hon är nöjd och glad efter sitt morgonmål. :)

Ha en bra dag everybody!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja Emma du får stryka dag för dag i almenackan så du vet vad det är för dag:) Klart hon sov bra inatt när hon hade varit på landet. Längtar till ikväll / Mormor och morfar