fredag 30 mars 2012

Fredag.

Jaha, då var det fredag igen. Känns som att veckorna går väldigt snabbt. Men det är ju skönt, jag gillar helg! För helg betyder att min stora älskling och jag är hemma tillsammans med vår lilla älskling och kan hitta på roliga saker och mysa en massa. :)

I förmiddags var jag och Ellie på öppna förskolan igen. Hon stortrivs verkligen där. Härjar rundor och ska prova alla leksaker. Och inte minst rutchkanan. Hon försöker själv klättra upp för trappan, det går sådär. Vi kom hem vid halv tolv och då kom Lotta, Paulina, Amanda och hennes söta lillasyster Alva på lite bullunch. Alva tittade på Alice i underlandet och Ellie sov medans vi andra käkade bullar, hehe. Mysigt mysigt.

Nu tar Ellie sin eftermiddagslur och jag håller på att tvätta. Snart kommer my love hem och då blir det mys! Ikväll blir det lax!

Inga kommentarer: