torsdag 1 mars 2012

Torsdag.

Sitter på bussen på väg till ännu en praktikdag. Det är superroligt att vara tillbaks igen, fasten det är en nybyggd förskola med delvis samma barn och vuxna i.

Ellie blev åtta månader igår. Stora tjejen! Nu tycker jag tiden och Ellies utveckling går alldeles för fort. Var är min lilla bebis!? Hon har dessutom fått sin fjärde tant också. En sak som är skönt är i alla fall att hon har slutat vakna på natten nu när hon lärt sig vända sig så att hon kan lägga sig som hon vill. Hon har också lärt sig stoppa in nappen själv. Skönt! Gud, vad jag är stolt över alla hennes framgångar. Lilla pluttan :)

Igår var vi och hälsade på på förskolan som vi sökt in Ellie till hösten. Det såg mysigt ut men samtidigt lite nergånget. Men det tycker jag nog bara för att jag är på en helt nybyggd och designad förskola hela dagarna, haha. Nä men den var fin, och trevlig personal. Får hoppas hon får en plats där.

Inga kommentarer: