tisdag 17 april 2012

Tisdag.

Då var praktiken igång igen. Fyra veckor denna gången. Det är jätteroligt men lite jobbigt att gå upp innan kl. 6 varje dag. Hehe. Då ligger ju mina älsklingar fortfarande och sover.

Vill också skriva att det har varit klabb mee kommentarerna här på bloggen. Men det verkar funka nu så det är bara att kommentera på. Hehe :)

I lördags ordnade jag en överraskning åt mamma som fyllde år igår. 8 av hennes närmsta väninnor kom på middag och sen blev det erotikparty som ingen visste om. Jag kan säga att jag fick en HEL DEL goa skratt den kvällen. Hahaha! Det blev i alla fall en lyckad kväll :)


1 kommentar:

Anonym sa...

Ja TACK än en gång för överasknings kvällen. Härligt att träffa sina kompisar så där, och kryddpartyt visade en del som man trodde inte fanns, men det var nog första och sista ggn för mej :) Men många skratt fick vi ont i smilbanden fortfarande. God mat och en hel del vin blev det, så igår på min födelseda tog jag ramlösa till maten :) Älskar dej Emma gumman / Mamsen