måndag 28 juni 2010

Helg.

Väla var ju stängt på midsommardagen! Vilken miss vi hade gjort. Jag trodde bara att midsommardagen var en vanlig röd dag, alltså en söndag. Men tji fick jag. Det blev alltså inget väla utan vi åkte till Kristoffers farmor och farfar och fikade sen åkte vi hem till hans föräldrar och spelade plump tills det var dags att bege sig till Fredriksdal. Teatern var bra men de personerna som satt bakom oss hade jag kunnat strypa. De skrattade och skrek åt ALLT, precis ALLT!! Plus att det kom en lagom god whiskeyandedräkt därifrån. Fy och blä!

Söndagen bjöd på lite av varje. På morgonkvisten åkte vi till min farmor och farfar som är i flyttartagen och hjälpte dem med att ta ner några tavlor, lampor och prydnadssaker som stog högt upp. Efter detta åkte vi till väla (som var öppet!) och inhandlade lite smågrejor till resan. Jag köpte en klänning, ett litet hårspray och så växlade jag pengar. :) På kvällen hade vi gäster, Kristoffers kompis Rebecca och hennes kille kom och käkade lite middag och spelade lite kort. Det var jättetrevligt. Ser fram emot att det ska bli fler gånger.

Idag står det jobb på schemat mellan 10.30 och 18.00. :)
Have a nice day!

Ps. Nu är det bara 4 dagar kvar!!!! :D Ds.

1 kommentar:

Michelle sa...

Avundsjuk eh JA! Hoppas det kommer vara super mysigt i USA!
Min Jakob kommer hem om 10 dagar!!! :D
Puss Michelle