måndag 21 juni 2010

Längtan.

Idag jobbar jag i gårdsbutiken. Det är lite si sådär med kunder, kommer en och annan då och då.

Sitter och drömmer mig bort till USA. Nu är det faktiskt bara 11 dagar kvar tills planet lyfter och jag håller på att längta ihjäl mig. Igår skrev jag min (som alltid) strukturerade packelista i Word. Och idag när jag kom till mamma så skrev jag ut den. Snart är det dags att börja planera vad man ska ha med sig och kanske packa lite. Jag och Kristoffer har köpt med lite presenter till de i USA. Derek (7 år) ska få kubb, vattenpistoler, pysselbok, uppblåsbar val (till poolen)och en HIF-tröja. Dave (pappan) ska få en HIF-tröja. Sandy (mamman) ska få en Kosta Boda ljuslykta. Och sen så ska vi köpa med oss lite svensk öl och lite marabouchoklad. Vad sägs om det? De kan väl inte bli annat än glada?

Nä, back to work!

1 kommentar:

Hanna sa...

De kommer bli jätteglada! =) Kul o träffas idag! <3 puss