onsdag 8 februari 2012

Onsdag.

Jaha, då var morgonpromenaden avklarad. Ellie sov gott i vagnen och jag fick lite motion. Det är rätt skönt att komma ut lite såhär på förmiddagskvisten :). Vid klockan tolv ska jag och Ellie hem till Paulina för lite grupparbete.

Jag vill bara att denna utbildningen ska bli färdig någon gång så jag kan börja jobba, sen flytta till hus och sen utöka familjen. Det känns lite som att utbildningen håller tillbaks vår framtid och våradrömmar. Fast egentligen så ÄR den vår framtid. På sätt och vis. Jaja, detta året går nog fort, hoppas jag..

På lördag kommer Hanna hit, jag längtar redan! Då ska hon fixa lite slingor på mig. Vad vill du ha för mat, Hanna?

1 kommentar:

Anonym sa...

Skynda långsamt Emma, tiden går så fort ändå. Ett tu tre så har du din examen och jobb och sen rullar det på. Ni kan drömma så länge och spara till insatsen på ett hus. / Mamsen