torsdag 9 februari 2012

Torsdag.

Idag tog jag tåget ner till Malmö ett par timmar innan jag ska börja klockan tio. Jag ska läsa lite. Kristoffer började titta på en film imorse så jag åkte till och med ett tåg tidigare än vad jag hade tänkt, annars hade jag bara fastnat i filmen och så hade det inte blivit något pluggande alls. När tåget stannade i Lund så snöade det lite lätt. Men när jag sen kom fram till Malmö så var det värsta snöstormen. Pjuh, hoppas det lägger sig under dagen så man kommer hem ordentligt. Snöoväder och Skånetrafiken går liksom inte riktigt ihop!

Ja, så nu sitter jag återigen i bibloteket på skolan och ska strax börja läsa lite. Klockan 10 blir det föreläsning och i eftermiddag ska vi ha basgruppsmöte med handledning inför kursens examinationer.

Ha en trevlig dag allihop! :)

Inga kommentarer: