fredag 10 augusti 2012

Tosselilla m.m.

Igår var vi på Tosselilla med våra goda vänner Familjen Rolf. Vi hade en heeeeelt underbar dag med fint väder, massa skratt och en massa bus! Både ungar och föräldrar hade roligt. Här kommer några bilder från dagen.
src="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhpWrqYpAhqbuU3_q18HZ-E4PfI0sRPRynP0foJKNRo39utyzqktcMBeOiRNvCsMFGDEB5WzbEKPAwzYgDvjjigoQiJ9yZdxxlkPxh_E7SBJ9SPsOu1R8ZtQko16_Wtc4XHs5Q7v0kEWLTO/s400/IMG_7806.JPG" />
Jag vill också passa på att berätta för er som har missat nyheten på facebook. Jag har fått jobb. En fast tjänst som börjar i januari, direkt efter (till och med innan) jag har tagit min lärarexamen. Jag kommer att arbeta på en förskola med inriktning idrott och hälsa. Förskolan är ett nybygge som håller på att resas i Helsingborg just nu. Jag kommer alltså få vara med att starta upp en verksamhet från ruta ett. Jag känner mig så lyckligt lottad att få vara en del av detta. Det ska bli SÅ HIMLA roligt. Jag kan knappt sätta ord på min glädje. Och till råge på allt så ska jag jobba efter schema i höst på en annan idrottsförskola som ska slås ihop med den nya såsmåningom. Total lycka!

1 kommentar:

Anonym sa...

vilken härlig dag ni haft, Ellie ser ut att trivas, ni med faktiskt. Till och med Kristoffer i karusellen. JA Grattis en en gång till din anställning. / Mamsen