fredag 3 augusti 2012

Blandat.

Nu är mina hemmagjorda ättiksgurkor klara. De blev smaaaaskiga. Får se om mamma godkänner dem, hon ska nämligen få en burk.

Jag har länge gått och tittat på orkideer att ha i köksfönstret. Har varit på väg att köpa flera gånger men sen skitit i det. Tills idag, nu kunde jag inte motstå längre. Köpte två stycken lila/vita med 3 stänglar för endast 49 kronor styck. Riktigt kap! :)

Nu är det bara drygt tre veckor tills ellie ska börja dagis. Men vi är förberedda. Har köpt ett knall grönt regnställ på 75% rabatt. Fick betala 99 kronor. Gummistövlar med blommor på köpte vi idag. 50 kronor. Super, jag ääälskar att handla billigt. Två namnnappar damp även ner på dörrmattan idag. Så hon inte ska råka få alla andras snoriga baskilusker. :) Ellie och jag var föresten och hälsade på på hennes blivande dagis häromdagen. Trevligt, det kommer gå jättebra.

Båda mina hjärtan sover gott, jag ska nog göra detsamma nu. Godnatt.




1 kommentar:

Anonym sa...

Det ska bli roligt att prova gurkorna. Ja Ellie kommer fixa dagiset galant. / Mamsen