torsdag 17 november 2011

Sällan.

Gud vad jag skriver sällan här på bloggen. Glömmer helt enkelt bort att den finns.

Ellie sover middag för tillfället och jag försöker skriva lite på ett av mina arbeten som ska in i början på december. Det gäller att jobba på. Jag måste också skriva två läsloggar som ska skickas in senast om en vecka. Mycket att göra.

Igår kom Jenny och hämtade Ellie och mig och så körde vi till center syd. Janny shoppade loss och hittade en massa fina saker. Jag köpte schampo, muffinsformar och salva till Ellie. Hehe. Sen åkte vi hem till oss och åt mat tillsammans. Det var mysigt med lite sällskap eftersom Kristoffer jobbade över, liiiiiite bara. Tror han kom hem vid ett inatt, kommer inte riktigt ihåg eftersom jag sov. Hehe. Han måste vara trött idag när han kommer hem, stackarn.

Måste också skriva tack mamma och pappa (mest mamma, tror jag), som ställer upp i vått och torrt och passar Ellie när jag behöver göra skolrelaterade saker. Du lägger allt annat åt sidan för att spendera tid med dina barnbarn, det älskar jag med dig. Och även när du passar alla tre på samma gång så backar du inte. Du är helt underbar! Ellie älskar sin mormor. Och morfar också såklart. :)


Pappas mössa är mysig :)

Nä nu får jag väl försöka hinna skriva lite till innan Bellibus vaknar!

Hade, haj!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag älskar mina barnbarn så enkelt är det. Tiden kommer inte tillbaks om man missar den så det är bara att njuta. Det tycker morfar också :)