fredag 18 november 2011

Snart..

Nu är det bara sex dagar kvar tills vi ska åka till Rom. Fy vad jag längtar nu, det ska bli så himla mysigt. Och att bästaste Jenny ska följa med är bara en stor bonus. :) Ska nog ta upp väskan från källaren nu i helgen så att vi kan provpacka lite. Måste ju se till så att allt får plats, det ska ju med en del grejor till Ellie.

På tal om Ellie, jag vet inte om hon håller på att få en tand. Men inte vilken tand som helst. Typ en mittemellantand, inte längst in och inte längst fram. Kan de få de tänderna först? Jag tycker i alla fall att jag skymtar något där. Plus att hon har varit lös i magen nu i flera dagar och att hon biter som satan på allt, och hårt! Hon sover även ganska oroligt. Vaknar lätt. Tänkte jag skulle gå in om bvc på väg till city gross sen och höra om de kan se ngt, eller vad de tror.

Nu har Ellie vaknat i alla fall så nu ska vi klä på oss och gå. :)
Återkommer med mer info!

Inga kommentarer: