tisdag 8 november 2011

Update.

Nu har jag fått lite klagomål på att jag skriver blogg för sällan så nu är det väl dags att uppdatera lite? Bara sådär en månad sen sist.

Ellie har hunnit bli 4 månader gammal och hon fortsätter att växa som bara den. På 4-månaderskontrollen var hon 69 cm lång och vägde 8,5 kilo. Men hon är ju så fin och go! För ca. 10 minuter sedan satte jag henne i gåstolen och hon gick både åt sidan och frammåt! Stolt blev mamsen i alla fall. Innan har hon bara gått baklänges! Min duktiga lilla tös.

Om en liten stund ska jag ge Ellie mat och sen ska vi bege oss ner i stan där jag ska gå till frisören. Kristoffer kom hem med en överraskning till mig igår. Han hade bokat klippning och färgning till mig så att jag kan få bukt med den här hemska "färgen" jag har på håret för tillfället. Älskar min min så underbart mycket! Du är så gullig, hjärtat! Puss på dig.

Och puss på Ellie som är så duktig!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja lilla Ellie är så go så.Vi ska busa på torsdag. Vilken färg blev du nu på håret då? Tog du tillbaks din egen hårfärg? Puss mamsen

Anonym sa...

Tack för bloggen.det hjälpte att klaga! Hoppas få MMS av Ellie i gåstolen!Hon är så go vår lilla stjärna!