söndag 16 januari 2011

Aloha bloggen!

Idag är det söndag. Hela natten har jag kollat på barnvagnar. I drömmen alltså. Var ju helt förvirrad när jag vaknade imorse. I eftermiddag har vi varit iväg på Barnens Hus i Helsingborg och tittat på vagnar, på riktigt. Hehe. Jag tror vi har hittat den vi vill ha. En Emmaljunga Nitro City sittvagn med en hårdlift för bebben. Har bara hört en massa positiva saker om den. Vi ska ju inte beställa än så vi får fundera lite till.

Vi har även varit hemma hos Kristoffers syster och fikat. Även Kristoffers föräldrar var där. Trevligt var det i alla fall.

Ikväll har vi tittat på underbara Solsidan som äntligen är tillbaks! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi har en Emmaljunga från -08. Den är helt underbar. Det enda jag saknar är svängbara hjul och att suffletten är lång i nederkant. Med andra ord hade Nitro City varit helt perfekt! Och jag tror den kommer bli superbra för er! Hade själv valt den om jag skulle köpt ny nu!

Kram