fredag 21 januari 2011

Haaaj everybody!

Imorse kom lilla Lotten hem till mig på lite frukostdate. Efter denna behagliga lilla måltid lade vi oss raklånga på soffan och kollade på en film, Sommaren med Göran. Jag har sett den innan men kom knappt ihåg den eftersom det var ganska längesen. Den är i alla fall helt ok. Efter att Lotta lämnat mig vid 13-snåret började jag storstäda hela lägenheten. Fy vad det tog lång tid. Antingen är jag skitsölig på att städa eller så hade vi så mycket skit så att det drog ut på tiden. Vet inte riktigt vad jag ska tro. Efter några timmar var jag i alla fall färdig och då hämtade jag min lilla bror vid tåget, handlade på Coop och parkerade sedan hela 12 meter från övergångsstället! Just nu sitter vi och väntar på att mina kära föräldrar, Marek och Mariola ska komma och äta kinamat och spela lite Wii. Kan bli hur trevligt som helst.

Måste bara skriva att jag älskar min Kristoffer massor, massor, massor!!!'

1 kommentar:

Anonym sa...

tack för en trevlig kväll mams o paps