tisdag 11 januari 2011

Världens bästa dag!

Dagen börjar med att jag vaknar innan väckarklockan som vanligt. Jag begav mig till skolan efter att jag hade spelat lite Angry Bird, som jag för övrigt har blivit beroende av. Ladda INTE ner det! Haha. Opponering stod på schemat i skolan och Lotta och jag fick lite kritik på vårt arbete. Blir till att ändra tills vi ska lämna in det på fredag. Då har vi också mentorsdag med Vanja. Blä!

Och så till det som gjorde dagen till världens bästa dag. Klockan halv 4 mötte jag upp mina älskade Kristoffer utan för mödravårdscentralen i Landskrona. Där fick vi idag för första gången lyssna på hjärtslagen på vår lille i magen. Så Underbart det var! Jag blev allt lite tårögd. Nu fick vi verkligen bekräftat att där finns något i min mage. Det har känts så overkligt innan.

Ha en bra kväll allesammans. Det har vi i alla fall, sitter här i köket och spelar Yatzy :)

3 kommentarer:

emma sa...

Aawe så mysigt! :) Ni är inte de enda som längtar tills den lilla krabaten kommer ut. Ser verkligen fram emot den dagen Jenny (och jag) passar den lille och Jenny ska byta blöja för första gången! :D

Anonym sa...

Det var härligt när du sa det på telefonen, man kom ihåg hur det var själv. En tår i ögat fick man :)Mamsen

Hanna sa...

Så glad för er skull! Längtar tills jag får hålla den lille i famnen! (tror fortf att det blir en pojke, men har inte kommit på namnet jag drömde om) :P