onsdag 12 januari 2011

Onsdag.

I förmiddags ringde mamma och sa att hon kom på kaffe eftersom hon redan var i Landskrona. Jag kommer om 10 minuter sa hon. Då fick jag lite bråttom eftersom jag satt i soffan i min pyjamas och surfade med datorn i knäet. For upp och klädde på mig och satte på kaffe. När mamma kom fick jag en present, en eftersom-ni-lyssnat-på-hjärtljuden-present. Haha. En liten gullig snutte fick vi i alla fall. Tack mamma!



I eftermiddag har jag bakat en lite kladdkaka och försökt skriva detta elende vår mentor vill att vi ska ha med oss tills på fredag. Eller ja, det skulle redan varit inlämnat men jag har planerat på att skylla på att It's learning klabbat. Hehe. Nu ikväll har Linda och Tobias varit här och käkat middag, ätit kladdkaka och spelat en runda Yatzy. Ja, vi har typ dille på att spela det för tillfället.

Over and out.

1 kommentar:

Anonym sa...

Den kan ju både en flicka och pojke ha.
Yatzy är alltid roligt, ända sen jag var liten och det är ju jättelängesen :)/ Mamsen