söndag 23 januari 2011

Helg lite.

Igår var jag hemma hos min kära svägerska Emma Nylander på tjejkväll. Det bjöds på god mat, efterrätt, sällskapsspel och singstar. Jag hade verkligen superskoj! Och det verkade som att alla andra hade det också. Tänk var roligt det är att se andra fulla! Hahaha! Fick mig några goda skratt. Kristoffer min hämtade mig så snällt när de andra skulle vidare in till hbg.

Idag har vi två latmaskar här på Gjörloffsgatan inte gjort ett piss. Vi har legat i soffan typ hela dagen och tittat på avsnitt efter avsnitt av Reaper. Fast vi cyklade faktiskt till City Gross för att inhandla lite till kvällen och kvällsmaten. Kristoffer gjorde middagen, något som jag inte ätit förut. Potatiskaka. Det var faktiskt supergott! Litta lingon på så slank det ner lika fint som fläskfilé. Solsidan har vi tittat på ikväll. Man kan väl inte annat än att älska denna serie? Så bra!

Nu är jag i vecka 19 av graviditeten och på onsdag är det dags för ultraljud. Som vi längtar! Det ska bli så underbart att äntligen få se det lilla livet.

Nu ligger vi båda i sängen redo för att sova. Så nu säger jag GODNATT!

1 kommentar:

Anonym sa...

JAG längtar också och pappa med / Mamsen