onsdag 18 januari 2012

Onsdag.

Jaha då är man tillbaks i verkligheten igen efter Sälen. Det är skönt att vara hemma och få sova i sin egen säng. Idag har Bea och jag varit nere en snabb sväng i stan och sen åt vi lunch hemma hos mig och Ellie och Altea (Althea) fick leka lite.

Igår kröp Ellie med armarna medans knäna stog stilla. Och idag kröp hon med knäna men armarna stog stilla, hehe. Det känns som att hon snart kommer knäcka krypkoden.

Imorgon är det dags att bege sig ner till malmö högskola igen. Ny kurs börjar och det ska bli jätteskönt. Nu ska Kristoffer äntligen få vara lite pappaledig. Jag tror han ser fram emot det mer än vad han vågar erkänna. :)

Nu ska jag springa ner i tvättstugan innan Ellie vaknar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag ser dem krypa omkring på golvet och öva så att du får se Ellie krypa när du kommer hem en vacker dag./ Mamsen