måndag 14 februari 2011

Alla hjärtans dag.

Idag är det alla hjärtans dag, en dag som egentligen är ganska överskattad. Men ändå vill man ge sin älskade något extra på denna dag. Jag har i alla fall slappat mestadels av dagen. I eftermiddags körde jag och handlade och sen började jag förbereda tre-rätters middag till älsklingen. När jag väl var färdig efter allt förberedande och all tillagning blev det crepes med champinjonstuvning till förrätt, mangokyckling till huvudrätt och vaniljglass med varm marabou-chokladsås till efterrätt. Allt blev godkänt av Kristoffer, han tyckte det var jättegott! :)

När vi var på vår lilla semesterkryssning i helgen fick Kristoffer sin alla hjärtans dags-present. Han fick en vit babydress med ziptröja och byxa där det står I LOVE DAD på. Jättesöt! När Kristoffer kom hem från jobb idag fick jag min present. En bh och ett jättegulligt kort. Tack älskling! I love you!

Ha en underbar alla hjärtans dag allihopa!

Inga kommentarer: