onsdag 9 februari 2011

Jadu.

Har precis tittat på fuskbyggarna med Kristoffer. Det är egentligen helt sjuk vad folk kan komma undan med här i denna värld. Uach!

Idag har jag varit i skolan. Först var det lite grupparbete sen efter lunch gjorde vi lite övningar i klassen agående samtal i skolan. En helt ok skoldag om du frågar mig. När jag kom hem gick jag ner i tvättstugan med en gång eftersom vi hade eftermiddagstid idag. Skönt att få in lite rena kläder i garderoberna igen.

Imorgon går jag in i vecka 21. Det betyder att jag är exakt halvvägs in i graviditeten. Känns som om tiden har gått helt fort men samtidigt är det långt kvar. Hela 20 veckor. Jaja, när bebisen väl är här undrar man väl vart tiden tog vägen? En sak som är skönt är att jag äntligen kan äta ordentligt igen, att jag har fått tillbaks hungerskänslorna. Jag har även känt fler sånna här bubblor/ballonger som sprängts i nedre delen av magen, hehe. Jag antar att det är bebisen jag känns eftersom det är en känsla som jag normalt inte brukar känna.

Imorgon får jag börja planera lite vad jag ska packa med mig. Vi ska ju åka Oslofärjan i helgen. Det ska bli så mysigt. Alla hjärtans-mys. :)

Nu ligger jag i sängen och väntar på att Kristoffer ska bli klar så att vi kan gå och lägga oss. Visst är det konstigt hur mycket man kan älska en annan människa? Min Kristoffer betyder allt!

Pusshaj.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ballongen får snart poffa lite hårdare så mormor kan känna. Ja du har hittat en fin kille i Kristoffer så jag hoppas ni kan ha det mysigt på färjan, vädret ska nog vara lungt och fint.

Anonym sa...

Ska bli så kul när barnet ploppar ut! :) Så liten och söt. Ni får ha det toppen i helgen och slösa inte upp alla pengar ;)
Kram Emma