fredag 4 februari 2011

Freitag

Sitter och försöker knåpa ihop en meningsfull text till Pia Skrake om språk och meningsskapande. Fy vad det är tråkigt. Ska i princip skriva utfrån kursmålen.
Jag hatar omtentor. Det enda positiva är väl att det är en hemtenta och att jag har 48 timmar på mig att göra den. Extremt härligt att det ligger över hela helgen också. NOT!

Kvällen kommer bli mycket bättre i alla fall! Mamma, pappa, storebror, Emma, Maya och lilla Enya kommer och käkar middag med oss. Det ska bli mysigt. Längesen vi var allihopa. Ja, Patrik fattas ju men han ville inte komma så han får skylla sig själv.

För ett par timmar sen tyckte jag att jag kände något i magen. Om den var bebisen eller ej det vet jag inte. Kändes typ som en bubbla eller ballong som sprack. Plopp sa det typ. Hehe.

Over and out.

Inga kommentarer: