onsdag 23 februari 2011

Våldgästa.. :O

Halloj!

Gud vad tråkigt jag hade skrivit ett fint blogginlägg tror ni inte allt försvinner!?!?
Vi får väll börja om!

Nu ska jag (Kristoffer) våldgästa Emma´s blogg utan att hon vet. Just nu ligger Emma i sovrummet och pluggar.

Som alla vet (tror jag) ska jag bli Pappa! De ska bli Spännade och super kul!
Längtar som in i!! jag går ofta och tänker på hur de blir när den kommer. Då man busar med barnet och de skrattar måste vara helt underbart. sen kanske de mindre roliga byta blöjor. men det är sånt som ingår när jag och Emma bestämde att vi skulle ha barn. jag tror dock att allt de underbara väger över de lite onda ganska KRAFTIGT!
Jag brukar gå in i barnrummet och titta på alla kläderna och nallarna. och bara längta.

sen vill jag säga att jag ÄLSKAR min underbara sambo/fästmö Emma! Hon är så himmla underbar, bättre kan man f** inte få! så Jä**a lycklig med henne!
Emma har fått en liten fin mage nu som jag tycker om att ta på, så mysigt att veta där i hennes mage ligger vår barn!

nu vet jag inte riktigt vad jag skall skriva nu. troligt inget vättigt så jag slutar här.
Ska nu gå in till Emma och berätta hur mycket jag älskar henne!

Hoppas nu bara att hon inte skäller ut mig för att jag har våldgästat henne´s Blogg
Hejsvejs!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad fin du skrivit Kristoffer :) Du blir säkert en jättebra pappa. Kram på er. / Mamsen Kicki

Anonym sa...

Det är ju nästan så att man får en tår i ögat när man läser :)
Jag är helt övertygad om att du/ ni kommer bli jätte bra föräldrar
KRam Emma