måndag 28 februari 2011

Slappe.

Idag har jag inte fått sådär jättemycket gjort. Sov ganska länge sen har jag mest suttit vid datorn. Pluggat inför seminariet imorgon har jag i alla fall gjort. Även gått igenom lite gamla bilder. Fy fan vad man såg ut för några år sedan, haha!

Igårkväll när vi skulle sova var det liv i magen. Den sparkade och hade sig. Så mycket rörelser har jag inte känt innan. Och nu för en liten stund sen när vi kollade på tv så satt jag med handen på magen och då kände jag bannemig en spark i handen. Sa till Kristoffer att känna och han lade sin hand istället. Han fick kännt två sparkar och är nu väldigt glad. :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Åååhhh vad härligt. Ja då är det dags för Kristoffer att vara mer med i graviditeten nu när han kan känna krabaten också. / Mamsen