tisdag 27 december 2011

Action.

Nu har det hänt massor här på två dagar. Igår tuggade Ellie på mitt finger och då känner jag något som rispar på min nagel. Jag kände efter och det var minsann en tand! Det känns bara som ett gruskorn änsålänge men ändå. Vid närmare undersökning så ser jag att det är fler på väg. En annan sak som hände igår är att Ellie började härma Kristoffer när han sa pappa, då sa hon också pappa. Det är så himla gulligt. Så nu säger hon det lite då och då när hon snackar. Och idag hände en till sak. Ellie låg på mage utanför toaletten när jag höll på att göra mig iordning. Rätt som det är så ser jag i ögonvrån att toadörren rör på sig och jag tittar ner på tösen, och då ligger hon på rygg. Hon har alltså vänt sig själv för första gången, och jag missade det. Typiskt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var träningen i hoppegungan igårkväll som gjorde att hon vände sej tror jag. Gud vad hon såg härlig ut när hon hoppade runt. Har nästan kvar skratt krampen i käkarna. / Mamsen