måndag 5 december 2011

Måndag.

Nu har jag precis invigt crosstrainern som jag fått låna av svärföräldrarna. Det var både väldigt skönt och roligt. Kollade på One Tree Hill samtidigt :) Men jag måste säga att jag kommer nog dra mig för att använda den igen eftersom den har SERIÖSA ergonomiska problem, haha. Fötterna kasar av pedalerna och man får kramp i ryggen för handtagen är felplacerade (anser jag). Plus att den låter som en hel ångvält.Ge mig en sådan crosstriner som finns på gymmet!

Ellie sover lite förmiddag för tillfället, eller ja, hon har sovit i en timme nu. Men jag hoppas på att hon sover en liten stund till så jag får skrivit lite på mitt arbete som jag ska presentera imorgon. Sen kl 13 blir det babycafé. Mys :) Ikväll ska vi hem till mamma och pappa för Kristoffer ska montera lite rörmokar-grejor i deras företagskök.

Over and out.

Inga kommentarer: