lördag 31 december 2011

Välkommen 2012.

Jaha, då är det sista dagen på detta året. Det känns lite vemodigt att det blir nytt år imorgon eftersom detta har varit ett så pass underbart år för oss! Redan hösten 2010 var underbar eftersom vi då fick reda på att vi skulle bli föräldrar, lyckan var enorm. Så under första halvan av detta året så var jag gravid och mycket kretsade kring det. Jag hade en underbar och komplikationsfri graviditet, superskönt. Och sedan den 29 juni, på den beräknade förlossningsdagen, anländer vår lilla prinsessa, vårt lilla mirakel, vår lilla Ellie. Hon är det underbaraste som har hänt oss, kärleken till sitt barn går inte att beskriva. Sommaren gick och vi med den, uppe i allt spädbarnbestyr. I september döptes Ellie, men vi blev samtidigt man och hustru. Vi blev ett, och tillsammans med Ellie blev vi familjen Brandin. Världens bästa familj! Dagen efter bröllopsdagen tar Skånes stolthet Helsingborgs IF Sm-guld och lyckan hos Kristoffer är obeskrivlig. Äntligen! Och inte nog med att de blev svenska mästare så tar de hem den magiska tripplen ( Super-cupen, Allsvenskan och Svenska-cupen) , något som aldrig hänt i svensk fotbolls historia. I november åkte vi till Rom med Jenny. En helt underbar resa, Ellie uppförde sig exemplariskt. Sedan blev det december och julfirandet var igång. Ellie har också hunnit med att fylla ett helt halvt år. Vår stora lilla tjej! :)

Så ikväll ska vi hem till min bror och hans familj för att äta gott, sen välkomnar vi ett nytt år som jag hoppas kommer bli lika underbart som detta!

Kristoffer tillägger; Detta året har varit magiskt Alla mina drömmar har gått i uppfyllelse. Jag har fått en underbar Dotter och Fru. Helsingborgs IF tar alla titlar som går att ta på svensk mark! Det kan inte bli bättre. Jag älskar livet som Man, Pappa och Fotboll supporter!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken härlig beskrivning av året. / Mamsen