torsdag 15 juli 2010

Derek-day.

Igar blev det annu mera shopping, vi borjade med att aka till K-mart dar Kristoffer kopte ett par orhangen till mig. Jattefina i vitt guld :) Sedan akte vi till Lakeside Mall och shoppade vidare. Jag inhandlade tva par converse till, hihi! Och en jattefin handvaska. Kristoffer kopte ett par diesel skor och ett par macbeth skor. Jattesnygga! Innan vi akte hem sa kopte vi lite mer glass pa Cold Stone och sa gick vi och kopte Kristoffers efterlangtade Armanisolglasogon och ett par nya flipflop. Pa kvallen at vi Arbys och sen korde vi och tittade pa nar Daves band (the groove council) spelade i en park. Mysigt varre, sen akte Derek med oss hem och vi passade honom en lite stund innan de andra kom hem.

Idag ska vi ha nagot som vi kallar for Derek-day. Vi ska passa Derek idag och han har fatt bestamma vad vi ska gora. Han valde att aka till parken, till Chuck E Cheese och att spela bowling. Nu ska jag ga och spela lite Super Mario.

Pusshaj!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh, jag blir så shoppingsugen när jag läser allt ni shoppar!! Hur många converse har du nu? Du vet väl att du bara har ett par fötter? :P Många pussar o kramar Hanna