fredag 16 juli 2010

Last day.

Idag var sista heldagen har i Michigan. Imorgon ska vi aka hem. Vi aker till flygplatsen vid 13-tiden imorgon. Planet gar 16.05 (amerikansk tid).

Derek-day var en rolig dag. Vi akte till parken, till Chuck E Cheese och sen spelade vi bowling som jag skrev i det forra inlagget. Derek sa att han hade haft roligt i alla fall.

Det var meningen att vi skulle kolla pa Dereks baseball match ikvall men eftersom det blev regn och askvader blev matchen installd. Too bad! Jag som ville titta. Vi missade ju tisdagens match pga shopping, hehe. Kristoffer lagade middag till alla idag medans jag och Dave var och lamnade tillbaks bilen. Buhu, jag som ville ta med den hem! Det blev kyckling, ris och mango. Det skulle ha blivit currysas med men jag tror inte att amerikansk creme fraiche ar kokbar. Hehe.

Nu ar jag trott. Vi ska nog snart sova, hoppas jag. Natti.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lycklig flygresa hem. Vi saknar er. Jobb väntar när ni kommer hem :) Mamsen och Papsen

Anonym sa...

Njut nu av dom sista timmarna. Ni är saknade hemma i sverige. Vi ses imorgon kväll ju :)
Puss o kram Linda