onsdag 7 juli 2010

Halvkräfta.

Nu har vi legat vid poolen sedan klockan 10 ungefär. Med avbrott för lunch och toalettbesök. Jag har blivit halvkräfta och borde nog inte vistas mer i solen idag. Vi har precis bokat en bil som vi ska hyra måndag till torsdag nästa vecka när vi är i Michigan.

Kristoffer kollar just nu på matchen mellan Tyskland och Spanien. Vi ska alldeles strax duscha och göra oss i ordning för att åka och köpa frimärken och kolla i några fler butiker.

Derek: "Kristoffer is the funniest person I have ever met!"

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, gillar Dereks kommentar ^^
Jag har en fråga, när jag var i usa så köpte jag en aloe vera gel från Banana Boat. Det var en ganska stor flaska med en grön gel i. Finns det kanske möjlighet att ni kan köpa en sån till mig om det finns? Det var en sån after sun gel. Jättebra är den men har tyvörr inte hittat den i sverige =/
Många kramar från Hanna!

Anonym sa...

Spelar de mycket TV spel och så tillsammans Derek och Kristoffer? Skall ni bege er till Niagarafallet nästa vecka? Puss mamsen

totti sa...

kolla din facemejl