torsdag 1 juli 2010

Dan före dopparedan..

Imorse gick jag upp samtidigt som Kristoffer. Alltså klockan 6. På min "lediga" dag. Jag kunde inte sova eftersom det enda jag kunde tänka på var morgondagen. Min dag är inte särskilt ledig då jag har skrivit en hel lista med vad som ska göras idag. Listan ser ut såhär: dammsuga, damma, torka golv, tvätta, diska, bädda rent, vattna blommor, kolla upp adress, laga leggins, fotbad, måla tånaglar, raka benen, plocka ögonbrynen. Och PACKA såklart! Pjuh.. Det jag har gjort änsålänge är att raka benen, plocka ögonbrynen och för tillfället sitter jag med fötterna i mitt fotbad som består av min torka-golvet-hink (avdiskad såklart). Av någon konstig anledning så gör det roligaste först. Jag har även tagit mig en cykeltur till city gross och inhandlat det sista, bland annat duschkräm.

Ikväll skulle vi nog gå ner och käka på Don Pedro, vår sista måltid. :) Hoppas det finns plats på uteserveringen.

Måste bara lägga upp länken till huset där vi ska bo när vi är i North Carolina med familjen på semester. Varsågoda att snoka :)
http://www.beachrealtync.com/rental/house.html?ID=582

Inga kommentarer: