tisdag 13 juli 2010

Great Lakes Crossing.

Dagen borjade inte alls bra. Vi akte vid tiotiden for att hamta var bil som vi bokat. Nar vi kommer dit sa kan vi inte fa ut nagan bil eftersom de behaver mitt social security nummer. Det hade jag hemma i huset sa vi fick kora tillbaks igen. Jag ringer dit nar vi kommit hem for att saga nummret till henne som vi hade pratat med. Men da kommer det fram att man maste betala bilen med ett kreditkort och det har ju inte jag. Sa dar blev det ingen bil. Sa vi letade upp ett annat foretag, samma sak dar, det maste finnas ett kreditkort kopplat till personen som ska kora bilen. Sa till sist ringde Dave Avis och sa att HAN ville hyra en bil och att jag bara skulle vara en extra forare. Det gick bra, sa han betalade med sitt kreditkort. Killen pa Avis var jattesnall och gav oss lite rabatt eftersom det var sa svart for oss att hyar en bil. TACK AVIS!

Nar vi val kom ivag i var graa Hundai Sonata sa akte vi till ett kopcenter som heter Great Lakes Crossing. Dar hittade vi Converseskor till Helene, Emma och Linda. Plus en massa andra grejor. Och till er hemma i Sverige som far sms av oss och dar star mer an en fraga, svara garna pa ALLA fragorna!! Da behover vi inte skicka flera sms och fraga om samma sak och slosa alla vara pengar pa det. Tack. :)

Nar vi kom hem vid sextiden stod maten pa bordet. Det blev Sandys lasagne, mums filibabba! Nu ska vi ta och kora till biografen och se filmen Grown Ups!

Inga kommentarer: