lördag 3 juli 2010

Resan.

Forsta dagen pa semestern borjade tidigt, da varken jag eller Kristoffer kunde sova langre. Vi gick upp redan klockan 10 i tre istallet for klockan 4 som det var planerat. Vi tog varsen dusch och sen bar det av mot flygplatsen. Nar vi skulle checka in vara vaskor sa fick vi betala extra for den 3:dje vaskan vi hade med oss. Jag hade tydligen last fel nar jag fatt for mig att man fick ha vars tva askor med sig. Det kostade i alla fall runt 500 spann enkel resa for den vaskan. Efter en kort flygtur till Amsterdam och sedan en lang till ett soligt och 30-gradigt Detroit var vi antligen framme och blev hamtade av Dave och Derek. Sa underbart det var att traffa dem igen!!! Jag fallde tillochmed en tar. Nar vi kom hem till huset fick alla sina presenter som de blev glada for. Nu har vi precis atit stek pa en resturang som heter Chili's. Det var sviiiiiingott! Nu ska vi sova lite eftersom i nu har varit vakna i mer an 24 timmar i strack. Imorgonmiddag bar det av mot North Crolina.

Och till Bjorn: Kristoffer mar bara fint! Han klarar engelskan jattebra och aven flygresan gick bra. :)

Pusshaj!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt att ni är framme. Fick du nu en bamsekram av Derek som du längtat efter?? Ha det så skönt. Puss Mamsen

Anonym sa...

Hej Emma och Kristoffer ! Nu lättade det lite på min börda och jag kan lugna ner mig lite:)
Ha det nu tiktigt trevligt och som jag sagt innan "ta hand om varandra"
Många Kramar
Björn och Helene