söndag 11 juli 2010

Pisseregn.

I förmiddags gick vi ner till stranden och spelade kubb med typ alla nästan. De tycker att det är ett roligt spel. Det var mulet idag så det blev inget solande.

Efter lunch badade vi lite i poolen innan vi duschade och lånade melissas bil för att åka och shoppa fudge. Vi köpte även en stor mysig filt, flip flop till mig och en present. Nu har vi precis ätit lite middag. Det blev typ allt som fanns kvar i kylen, hehe. Vi tvättar lite av våra kläder nu som vi sen ska packa ner i väskan. Vi ska ju bege oss tillbaks till Michigan imorgon. Vi har fått en hel vecka med solsken och värme. Det var endast idag det var mulet och pisseregnade på eftermiddagen.

Ikväll ska vi bara slappa och packa. Over and out.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vem var mästare på kubb då?? / Mamsen
Jag har kommenterat en massa gånger men det går bara fram ibland, det är väl tekniska jag som gör fel.

Anonym sa...

Gud vad en vecka går snabbt! Så roligt att ni fått så bra väder =) Här hemma är det oxå fint väder o över 30 grader på vissa ställen ;) Så nu ska jag åka till stranden o försöka bli brun, som ni skärt redan är :D Puss Hanna

Anonym sa...

Hej på er som Hanna sa så är här varmt, så varmt att till och med jag har varit i böljan den blå.
Hoppas att ni har en bra tillbaka färd och att ni har njutit varje sekund i semesterhuset.
Många kramar/Helene