torsdag 17 mars 2011

Chreeeeebab!

Eftersom Kristoffer tydligen gått och varit småsugen på kebab nu i ett par dagar så fick det bli köööbemat idag. Det blev att vi beställde från Mikis eftersom vi fick deras meny på posten för ngn dag sen. Jag beställde en falafelrulle och Kristoffer en kebebrulle. Jag tyckte det var jättegott, enda minuset var att båda rullarna var iskalla när de kom hit med dem. Vi tog nämligen hemkörning.

Måste bara säga att jag är jätteglad för alla kommentarer jag får här på bloggen. MEN! Ni får GÄRNA skriva vem det är som kommenterat, hehe. Samt att jag har två Emmor som kommenterar ibland men det är lite svårt att veta vem som är vem emellanåt. Så om ni kanske skulle vilka skriva första bokstaven i efternamnet så jag vet vem av er det är. Sånna I-landsproblem jag tampas med! Haha!

Idag går jag in i vecka 26. Och här nedan bjuder jag på en ENASTÅENDE bild av mig i dagens outfit: extremt sköna mammajeans från H&M, tshirt från Cubus och nån schal som säkert är inköpt på någon marknad eller nåt sånt. Voila! (Eller hur det stavas?)



"Imorgonbitti" kl 11.00 bär det av hem till Jennie på bullfrukost. Eller snarare bullunch för min del. Men dock, så GOTT! Längtar redan, trots att jag precis ätit middag. Är alltid sugen på saker nu för tiden, undrar varför? Hmm...

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad fin du blev!!!
en riktig Mamma-mannekäng!
Maj-Britt o Göte