torsdag 10 mars 2011

Mat.

Idag har jag varit i skolan. Jag och min grupp har förberett för redovisningar vi ska ha nästa vecka. Vi hann med allt vi skulle och lite till idag. Väldigt effektiva har vi varit! När det var dags för lunch gick jag och Karin i min grupp och skulle köpa mat. Vi handlade på något som heter Redfellas Juicebar. Jag köpte en grillad toast med pesto, mozarella, tomat och basilika och en smoothie med vaniljyoghurt, banan, jordgubb och honung. Fy fan vad gott det var, alltihopa. Mackan trycktes ner, inte en smula lämnades och smoothiemuggen sög jag ren med sugröret så nästan hela Malmö högskola hörde mig. Så HIMLA gott. Dit kommer jag verkligen gå igen när jag ska käka ute i Malmö!

Ikväll gjorde vi hemmagjorda hamburgare till middag. Det är också så himla smaskit. Detta har varit en dag fylld av gooooood mat. Sånt gillar vi!!

Inga kommentarer: