lördag 26 mars 2011

Lördag.

Imorse vaknade jag av att tösabiten fick in två fullträffar på mina revben. Det gjorde lite småont men var farmförallt en mysko känsla. Så hårt har hon inte sparkat förut. Jag har fortfarande knappt vant mig vid att det är en liten flicka vi ska få. Jag kallar henne fortfarande för "den" emellanåt. Förlåt lilla flicka!

Idag har vi varit en vända i höganäs och fikat hos Göte och Maj-Britt, sen varit hemma hos Helene och Björn och fikat och Kristoffer fick bytt till sommardäck också. På kvällen har vi varit hemma hos mina föräldrar och grillat. Vi hade lite problem att få igång grillen eftersom vi inte hade någon tändvätska. Mamma trodde det skulle gå bra med vodka, men konstigt nog brann det inte så bra. Till slut så hittade i grilltändaren, hehe! Men så gott det blev! Vi satt vi uterummet med tända ljus och filtar. Mys!

1 kommentar:

Anonym sa...

Man lär så länge man lever :) Ja det var jättemysigt och gott. Tack för sällskapet och tack Stoffe för en icke droppande kran.