tisdag 22 mars 2011

Usch och fy.

Sitter för tillfället och håller på med en nedrans skrivuppgift som ska lämnas in på fredag. Det känns svår men ändå inte alltför svår. Den är mest diffus, man vet inte riktigt vad man ska skriva, vad läraren vill att man ska skriva. Så för tillfället känns det som om jag har fastnat lite.

För övrigt har jag idag lagt upp en del grejor på tradera och blocket som jag hoppas få sålt, bland annat Kristoffers Diesel sneakers, en Ipod och ett Psp + plus lite annat smått och gott.

Nu kommer snart min Stoffis hem och då ska vi åka till helsingborg för att hämta ut nån babybox på apoteket och sen till babyproffsen för att byta påslakanet vi köpte i söndags. Vi fick ju fatt i ett som var till vagn/vagga. Det kommer ju INTE passa så bra i spjälsängen, hehe. Jag tror Jenny och Emma också skulle följa med på vår lilla runda, mys. :) Sen skulle vi nog käka någonstans. Och känner jag Kristoffer rätt (vilket jag gör) så blir det Max, och en Grand De Luxe för hans del. Hehe. Sen ikväll ska Kristoffer, Jenny och Emma spela innebandy och då får jag snällt titta på. Vågar inte vara med då det kan gå GANSKA hett till där inne på planen.

Åh fy, om man skulle skriva några rader till på arbetet?

Inga kommentarer: