lördag 12 mars 2011

Tvättar.

Ja, som rubriken lyder så tvättar vi. Masiknerna går för fullt. Jag vaknade klockan sju imorse och väckte Kristoffer i panik och sa att "Klockan är sju! Du måste gå upp, du blir sen till jobb!" Det tog en liten stund innan vi båda insåg att det var lördag. Efter detta kunde ingen av oss somna om, så det blev att gå upp, käka frukost och sen börja tvätta. Man hinner med mycket om man går up tidigt, hehe. Vi har också spelat en massa SkipBo. Nu sitter Kristoffer och spelar Fifa medans jag bloggar. Efter tvätten är färdig och lunchen är äten ska vi nog köra ngn stans. Vart vet jag inte än. Sen ikväll ska vi hem till Daniel & Emma och mina favoritflickor Maya & Enya och käka middag och kolla på melodifestivalen. Det ska bli mysigt. Vem tror ni vinner? Jag tror antingen The Moniker eller Eric Saade.

Inga kommentarer: