fredag 4 mars 2011

Härliga fredag.

Fredag är nog den bästa dagen på veckan tror jag. Eller vad säger ni gott folk? Det är sista arbetsdagen/skoladagen (även fast jag är ledig idag, hehe), man äter lite god mat, har fredagsmys och sen har man en hel helg framför sig! Underbart!

Idag ska jag städa lägenheten. Och så tvättar jag. Maskinerna går heta just nu. Kanske inte det roligaste att göra på en fredag, men det måste ju göras. Här är lite skitigt, hehe.

Ikväll känner jag för att ta mig en cykeltur ner till Hemmakväll och hyra ett par filmer och köpa lite godis. Jag får väl höra med Kristoffer sen om han är med på den iden. Men det tror jag han är. Han tycker om film och godis! :)

Jag tog foto på två stycken babydressar som jag har köpt för ett par veckor sen. De är jättesöta. Kristoffer tycker mycket om dem. Hehe. Undrar varför??


Storlek 50.


Storlek 62.

Visst är de fina? Den första är lite mer pojkig, men jag har ju min lilla känsla av att det är en lite påg så det är nog ingen fara. Annars får tösen använda den ändå, för den är så söt! Som sagt Kristoffer tycker mycket om dem. Han brukar även som jag gå in i det blivande barnrummet och bara titta på grejorna som vi har köpt och drömma sig bort. Han fantiserar nog om hur det kommer bli att vara pappa. Men jag kan tala om för er att jag VET att han kommer bli den bästa pappan i hela världen. Han är en så underbar och kärleksfull människa. I love you, baby!

Nu ska jag gå in och nominera mamma till Mix Megapols tjejplan!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad har du gjort?????