tisdag 15 mars 2011

Sälen 2012

Nu är Sälen 2012 bokat! Vi hittade en underbar stuga som vi bara var tvugna att boka innan någon annan hann före. Det blir Daniel, Emma, Maya, Enya, Kristoffer, jag och vår lille bebis som ska bo i denna fina stuga i Lindvallen en vecka i januari 2012.






Imorse var jag hos barnmorskan på kontroll. Jag fick höra hjärtslagen och hon mätte magen. Allt såg fint ut. Hjärtslagen låg på 154 slag/min och enligt myten är det i så fall en flicka. Men vi får väl se, hehe.

Nu ska jag ta och bege mig till tåget för att åka ner till malmö. Ska ha redovisning idag. Men jag ska ta ett tåg tidigare så att jag kan köpa lunch från Redfellas Juicebar! Så gott det ska bli!

Pusshaj.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Emma, Måste säga de.. Elliots hjärtslag var lägre än de, tror hans låg på runt 140slag/min hela graviditeten. Så absolut möjligt en flicka =P. Snart till malmö väl? Spännande! =)

Anonym sa...

Oj,Oj,Oj.Vilken underbar stuga
ni har hittat.
Maj-Britt o Göte.

Anonym sa...

både Maya och Enya har legat mellan 148-154 genom båda graviditeterna <3

Rebecca sa...

min lille buse har legat mellan 145-154 genom hela graviditeten.. så de kan du ju inte gå på hihi ;)