söndag 27 mars 2011

Söndagsshopping.

Idag har vi ju då varit på Ullared. Vi skulle typ inta ha något men det blev lite i alla fall. Här nedan är lite bilder på grejer vi köpt till tösen idag.


En söt liten skylt :)


Tavlor som jag blev helt kär i. Fast dessa blev inköpta i någon affär i Falkenberg.


Här är två påslakanset till vänster och så lite kläder till höger. Två klänningar, en pyjamas, leggings, strumpbyxor och en snuttefilt.


Den stora pingu-nallen var Kristoffer tvungen att köpa till vårt Pingu-insprirerade barnrum. Plus att han har blivit helt Pingu-frälst. Vi köpte även prinsessa-skylten som sitter över sängen.

Vill bara tacka dig, Kristoffer, för att du är så underbar mot mig och står ut med mig när jag blir kinkig för ingenting. Jag älskar dig! Puss!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gud vilka söta tavlor!! Vill med vara liten igen.. :( Haha :)

/Jennys Emma

Katherine F B sa...

Hej vart hitta du den stora Pingun?? Jag har bara lyckats hitta små :(...