onsdag 22 juni 2011

Onsdag.

Det blev ingen städning för mig igår. Orkade helt enkelt inte. På kvällen mådde jag lite konstigt också, helt slut i kroppen och i huvudet, väldigt känslig samt en grym molvärk i magen. Men såklart var allting frid och fröjd igen när jag vaknade imorse. Nu har jag i alla fall börjat rengöra badrummet. Blä säger jag bara, det behövdes verkligen. Jag fick ta en liten paus för medlet luktade väldigt mycket. Jag ska i alla fall snart gå och städa färdigt sen tänkte jag skriva lite i vårt babyalbum och sen fortsätta kolla på Lost som jag började med igår. Har aldrig riktigt gillat den serien men jag tänkte jag skulle ge den en chans till. Följde första säsongen men sen tyckte jag det blev helt konstigt med alla monster och grejer eller vad det nu var som fanns med. Kommer inte riktigt ihåg. Det kanske är som Kristoffer säger, ingen serie för mig eftersom man måste tänka hela tiden och komma ihåg alla detaljer som händer. Jaja, vi får väl se.

Idag är det en vecka kvar till bf (beräknad födsel) och jag längtar mer än någonsin efter dessa omtalade värkar!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Värkarna kommer nog snart tror jag / Mamsen