fredag 3 juni 2011

V.37

Idag har varit lite av en slappedag. Sov ganska länge och sen slappade jag fram till efter lunch. Då började jag finslipa lite på min tenta och sen har jag dammsugat och plockat undan lite. Jag har precis skickat in min tenta nu i alla fall. Hoppas verkligen jag klarar den, vill inte plugga i sommar! :( Då vill jag ju bara gosa och mysa men vår lilla bebis. Nu är det bara fyra veckor kvar och tiden går fortfarande snabbt tycker jag. Men nu slutar jag ju skolan på tisdag så efter det kommer väl tiden gå myyyyycket saktare för då har man kanske inte så mycket att göra..

Här kommer i alla fall en bild på magen i vecka 37. Tröjorna börjar bli lite för korta, hehe.


Ikväll ska vi hem till Rebecca, Christoffer och lille Melvin på lite middag och mys. Det ska bli jättetrevligt! Ser jag verkligen fram emot.

Vet inte om jag ska bege mig ut på en liten promenad. Det är ju så fint väder och jag vill ut!! Pusshaj

Inga kommentarer: