tisdag 7 juni 2011

Yees!

Jag kollade min mail för en liten stund sen och då fick jag reda på att jag fått godkänt på min mattetenta! Så skönt! Jag fick 27,5 av 31. Men man behövde bara ha 50% rätt för att klara den så jag känner mig sjukt nöjd! Nu är det bara min lilla omtenta som jag väntar svar på. Jag hoppas INNERLIGT att jag klarar den också. Det hade varit så underbart skönt.

Idag bär det av till skolan lite efter klockan 10. Sista rycket nu, en liten redovisning, sen är det sommarlov. Eller ja, jag har väl sommarlov fram tills den lille tösen väljer att titta ut. Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på under tiden bara. Det var tal om att jag skulle låna några boxar av min vän Jennie Ahlberg som jag kan titta på, så får det kanske bli.

Helgen har varit mysig med mycket sol och värme. I fredags var vi då hemma hos Rebecca, Christoffer och lille Melvin som är så underbart söt så man dör litegrann. Vi åt massor med god mat, spelade lite kort och såg på fotboll. Supertrevlig kväll! I lördags var det kalas för Maya som fyllt 3 år i veckan. Vi lekte en massa där och käkade grillat. Mums. Kan inte fatta att min lilla Maya redan är 3 år. Tiden går sjukt snabbt. I söndags slappade vi en del innan vi begav oss till Höganäs för att hälsa på Kristoffers mamma och pappa. Vi gick och köpte glass och så grillade vi och hade det allmänt mysigt. Igår var det också lite slappe på förmiddagen, sen vid lunch gick vi ner i stan och käkade. Efter det körde vi och hämtade Jenny och Emma och spelade lite minigolf nere på Råå. Mysigt. Jag ledde hela rundan ända fram till sista banan där Kristoffer gick om mig. SÅ STÖRIGT! Vi köpte lite glass och sen åkte vi hem till Jenny och käkade tacos och spelade kort. :) Alltså har vi haft en väldigt bra helg, tycker jag i alla fall.

Men grädden på moset var ändå att jag klarade mattetentan. YEEEEES!!
Nu ska jag hoppa in i duschen, ha det gott allesammans så hörs vi en dag.
Pusshaj.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja vilken myshelg ni har haft. Attans att Stoffe vann minigolfen ju, då blev han lite stöddig :) Grattis till mattetentan och jag håller alla tummar för den andra tentan. / Mamsen